2015. február 25., szerda

Miért tökéletes választás?


Ebben a posztban kifejtem nektek miért tökéletes választás edzés programnak, vagy életmód változtatásnak a Bikini Body Guide. 

1. Napi motivációkat kaphatsz Kayla instagram profiljáról. 

2. Instagramon egy összetartó, és támogató csapat a #kaylasarmy

3. Heti háromszori edzés, amelyek 28 percesek, igazán beleférnek mindenki idejébe. Van még a LISS, meg a HIT, de inkább az első, ami a kezdetektől végigkísér. Nem azt mondom, hogy bűntudat nélkül, de kihagyhatjátok, de enélkül is végbemegy a változás, csak nyilván lasabban. Ha meg életmódot változtatsz, akkor meg édes mindegy, hogy 1 hónappal később lesz álom alakod. Ha most elkezded szerintem nyárra (július) bomba formában lehetsz! 

4. Változatos: minden hétre más, és különböző edzésterv, hónaponként meg fenekestül felfordul az egész, jönnek új feladatok, és az addigra megszokott "séma" megváltozik. 

5. Papír alapú. Számomra ez is egy pozitívum. Volt már dolgom videós tornás videókkal, mint például ShaunT T25 Alpa fázisa.( 25 perces edzésekből áll, és 6 nap edzünk, 5 héten át - amúgy 4 hétig jutottam, mert beleuntam az 5 különböző edzésekbe és fele annyit se fogytam, mint itt ugyanannyi idő miatt) Videóssal az volt a bajom, hogy ha mondjuk megállsz pihenni, akkor kihagyod a fontos feladatokat, és mondjuk 10 fekvőből csak egyet csinálsz meg, noha a videó már végzett vele, szóval lemaradtál róla.Azt akarom ezzel mondani, hogy az pörög folyton, még ha megállsz is, és nem nyomod meg a PAUSE gombot, míg pihensz. A Kaylásban meg vannak pihenők, és oda van írva miből mennyit kell megcsinálni. Egy kör minden circuitból teljesíthető, mellyel mindent megmozgatsz, így a siker garantált, és nem maradsz le bizonyos dolgok átmozgatásáról.

6. Egészséges táplálkozás előírása. Roppant fontos! Így ráveszi az embereket erre, mert lehet, hogy maguktól erre nem vetemednének rá (mint én a T25nél) 

7. Gondolom nem kell sorolnom, hogy mit ígér az egész 12 hét múlva, beleértve a szebb, jobb, erősebb, formásabb izmosabb alakot, emellett a jobb közérzetet és önbizalmat. 

8. Van folytatása! 24 különböző heti edzéstervet adott a kezünkbe Kayla istennő. Lényegében a végtelenségig tudjuk ezt folytatni, és egy új, egészséges életformát alakíthatunk ki magunknak.

9. Nem szükséges edzőtermi bérlet. Én hozzátenném, hogy matracon és súlyzón kívül bármi is kellene hozzá. Józan paraszti ésszel, minden háztartásban található tárgyat átalakíthatunk kellékké, példának okáért itt van pár jó példa:
  • medicinlabda - fogd mindkét súlyzót a kezedben, tartsad szorosan egymás mellett, mintha egy labdát tartanál
  • pad - egy biztos szék, az ágy, vagy a kanapé is megteszi, én létrát használok (XD)
  • ugrókötél - én simán ugrálok, és imitálom a modulatot
  • steppad - bizonyos feladatokat a talajon is meg lehet csinálni, vagy ha ugrálni kell, kicsit magasabbra ugrassz, minta "ott lenne" 

Szóval itt van pár példa, amiket én is alkalmazom a gyakorlatok során. Tényleg csak súlyzóm van és matracom :D Mondjuk egy futógép nem ártana úgy általánosságban, de hát a szabadban is lehet erőltetetten gyalogolni, futni, vagy bármi cardió jellegűt csinálni.. :)

Remélem akik hezitáltak eddig, azoknak segítettem picit rávilágítani a pozitívumaira, és az érvelésem célba ért, és hétfőn elkezditek! Aki meg eddig is csinálta, annak meg itt van pár érv, hogy ne adja fel, kitartást! :)

Vivi

4 megjegyzés:

  1. Helló,
    akad valaki aki most kezdené. Kölcsönös támogatásra gondolok :)
    Andi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Én most bukkantam rá erre az egész bbg dologra, úgyhogy rám férne az útbaigazítás es a támogatás. Ha gondolod segítsük egymást 🙂

      Törlés
    2. szia!:) en a 8.hetnel tartok. sokfele edzest kiprobaltam mar, de kozel ez a legdurvabb,amit valaha probaltam. :) neked hogy megy?

      Törlés
    3. szia!:) en a 8.hetnel tartok. sokfele edzest kiprobaltam mar, de kozel ez a legdurvabb,amit valaha probaltam. :) neked hogy megy?

      Törlés