2015. február 15., vasárnap

Egészséges snack receptek

Sziasztok!

Ez az első bejegyzésem, ebben pedig egészséges, főétkezések közötti harapnivalókat hoztam nektek. Az egészséges táplálkozás nem engedi meg a fehér cukrot, fehér lisztet és minden egészségtelen társait, viszont NEM KELL, hogy megvonjuk magunktól a finomságokat, mert mindnek létezik egy egészséges verziója. Előre is kedves egészségetekre, viszont azért az egészet egyszerre ne fogyasszátok el, mert az már árthat! :D
Csokis Fudge
Az elkészítése pofon egyszerű, sem nagy tudomány, sem sok hozzávaló nem szükséges hozzá! 

Hozzávalók:
  • 3/4 bögre kókusztej
  • 3 evőkanál kókuszolaj
  • 1/4 bögre kakaópor (holland, vagy zsírszegény)
  • 1 bögre  legalább 70%-os étcsoki (legjobb, ha cukormentes)
  • 1 teáskanálnyi vanília
Elkészítés:
Ahogy a csokit olvasztanánk meg, úgy olvasszuk meg az összes hozzávalókat alacsony-közepes fokozaton amíg az étcsoki elolvad és az egész 'sima' lesz. Én cuki kis muffin-szilikonformákba öntöttem és rögtön a hűtőbe tettem egy éjszakára. A csoki utáni sóvárgásra szerintem ez a legjobb megoldás! :)

Tízóraira vagy uzsira egy remek ötlet 
Igazából szabadon variálhatóak a feltétek, de adok nektek egy remek tippet. Pontos mértékegységet nem mondok, mert végülis ti szabjátok meg kedvetek szerint. 

Hozzávalók:
  • pár evőkanálnyi görög joghurt
  • pár szem mandula
  • pár kocka legalább 70%-os cukormentes étcsoki
  • zabpehely
  • fagyasztott gyümölcsök (én málnát használtam)
Elkészítés: 
Alulra a joghurtot tettem, majd zabpelyhet szórtam rá, és utána jöhet a tetejére a többi. Akár este is megcsinálhatjátok, és egy éjszakára a hűtőben hagyhatjátok, akár reggel indulás előtt, mindkettő finom.

Muffin receptek
 

Az egyik egy banános-zabpelyhes, a másik pedig egy csokis. Annyit még megjegyeznék, hogy az elsőnél én teljes kiőrlésű lisztet használtam. A neveikre kattintva eléritek a recepteket!


Jó étvágyat! 

Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése